پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118915
چرا مايلي‌کهن به مجري نود "کي‌روشي‌پور" گفت؟
تاریخ انتشار : 1393/06/26 11:38:23
نمایش : 1419
محمد مايلي کهن مربي جنجالي فوتبال کشور در آخرين اظهارات جنجالي اش روي خط زنده برنامه ۹۰ عادل فردوسي پور مجري اين برنامه را «کي روشي پور» خطاب کرد و اتهام طرفداري از کي روش را به او نسبت داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يکي از اتفاقات عجيب برنامه ۹۰ دوشنبه شب زماني بود که محمد مايلي کهن روي خط اين برنامه امد. او در اغاز صحبت هايش عادل فردوسي پور مجري و تهيه کننده برنامه ۹۰ را آقاي «کي‌روشي پور» خطاب کرد و چند باري هم از اين عنوان استفاده کرد. مايلي کهن که گويا دل پري از اين برنامه جنجالي داشت وقتي روي خط آمد بدون ملاحظه اينکه روي خط زنده برنامه ۹۰ است، شديدترين نوع حملات را به علي دايي، عليرضا رحيمي و خود فردوسي پور ترتيب داد.

او اما به يک نکته در اين گفت و گوي تلفني خيلي تاکيد کرد و آن عنوان «کي روشي پور» براي عادل فردوسي پور بود. عنواني که مايلي کهن به عادل داد و ريشه آن را بايد در گذشته برنامه ۹۰ جستجو کرد.

مايلي کهن معتقد است فردوسي پور و برخي ديگر از اعضاي رسانه به دنبال حفظ کي روش در فوتبال ايران به هر قيمتي هستند و اينها هستند که کفاشيان را تحت فشار گذاشته اند تا اين مربي پرتغالي در فوتبال ايران ابقا شود.

اين مربي جنجالي حتي ادعا دارد فردوسي پور در برنامه پر مخاطبش حاضر به انتقاد از کي روش نيست و عملکرد اين مربي در جام جهاني را به دروغ مطلوب توصيف شده است.

عادل اما به هيچ وجه زير بار چنين اتهامي نمي رود. او شب گذشته بدون اينکه توهيني به مايلي کهن بکند، اجازه داد حرفش را بزند و البته از خودش دفاعي هم نکرد و قضاوت را به مردم واگذار کرد. اتفاقي که اتفاقا با واکنش منفي مايلي کهن مواجه و مجري ۹۰ از سوي او حتي متهم به مظلوم نمايي هم شد.

اينکه فردوسي پور حامي کي روش است يا خير خيلي محکم قابل بيان نيست. حتي اين هم که مايلي کهن چقدر براي بيان ادعايش ادله دارد هم مشخص نيست اما خاطرمان هست که مجري برنامه ۹۰ در همين برنامه اعلام کرد که به عنوان يک شخص و مخاطب فوتبال دوست دارد در اين شرايط به هم ريخته کي روش در فوتبال ايران به کارش ادامه دهد. البته طبيعتا اين به معني صحت و تاييد صحبت هاي مايلي کهن نيست.

با اين همه بايد منتظر ماند و احتمالا زواياي ديگري از اين اتهامات را در رسانه ها از زبان آن ها خواند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html